کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان اضافه کردن کاربران به Google Duo با آدرس جیمیل

به گزارش سافت گذر، گوگل در یکی دو ماه اخیر امکانات زیادی به برنامه Google Duo اضافه کرده که قابلیت چت همزمان 12 نفر از آن جمله می باشد.

Google Duo گوگل گوگل دیو

حالا آن طور که یکی از خبرگزاری ها اعلام می کند، نسخه 87 این نرم افزار به زودی منتشر می شود تا از طریق آن قابلیت های تازه ای در اختیار افراد قرار گیرد. زمانی که پس از بروزرسانی این اپلیکیشن به ورژن نامبرده، برای نخستین بار Google Duo را اجرا می کنید، پیامی ظاهر خواهد شد تا بگوید که دیگران می توانند با آدرس ایمیل شما را پیدا کنند. البته امکان خاموش کردن این گزینه (Reachable with email address) از تنظیمات (Settings) و سپس حساب (Account) وجود خواهد داشت ولی انجام این کار سبب می شود تا دیگران بتوانند با شماره شما را پیدا کنند.

با این حال، تمام کسانی که ویژگی مذکور را فعال کرده اند، همراه با آدرس ایمیل خود در لیست مخاطبین شما ظاهر خواهند شد. ضمن اینکه اگر هم نمایش شماره و هم نمایش آدرس ایمیل را فعال کرده اید، هر کدام از مخاطبان دو بار نمایش داده می شود. لازم به ذکر است که وقتی می خواهید برای نخستین بار در Google Duo ثبت نام کنید، همچنان از شما شماره تلفن همراه درخواست خواهد شد و این یعنی هنوز هم این روش برقراری تماس متداول تر از وارد کردن ایمیل است.

Google Duo گوگل گوگل دیو

همراه با این آپدیت همچنین، ویژگی Family Mode عرضه خواهد شد. چند هفته پیش گفتیم که این قابلیت ظاهر اپلیکیشن را بچه گانه تر خواهد کرد تا کاربران همزمانی که در حال برقراری تماس هستند روی نمایشگر چیزی بنویسند. وقتی این آپشن را روشن کردید، شما و شخصی که در حال صحبت کردن با او هستید مشاهده می کنید که صفحه نمایش به دو قسمت تبدیل شده تا در یکی از آنها بتوانید پیام متنی مدنظر را با دستخط خودتان بنویسید.

و در نهایت نسخه 87 برنامه Google Duo افکت هایی را اضافه خواهد کرد که تصویر لباس دانش آموختگی از آن جمله می باشد. این ویژگی بسیار کاربردی است زیرا امروزه دانشگاه های زیادی از نرم افزارهای تماس تصویری برای برگزاری مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان استفاده می کنند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46940 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/01 تعداد مشاهده: 1410
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر